fredag den 22. maj 2009

Lydbog: Peter Øvig Knudsen, Blekingegadebanden 1+2


En sej start, og måske for sej, for hvis jeg har lært noget om lydbøger på nuværende tidspunkt må det være, at det kræver øvelse, og derfor vil jeg anbefale, at man starter i den lettere ende af litteraturen, og lader det udvikle sig.
Men jeg hørte altså blekingegadebanden, og det har jeg egentlig ikke fortrudt, kun, at jeg måske havde fået mere ud af det hvis jeg havde ventet ½ årstid.
Uanset min mangelfulde lytning kan jeg dog medgive, at al ros til Øvig Knudsen er berettiget, det er nogle fantastiske bøger, researchen er grundig og formidlingen er superb. Historien kan man læse om alle vejne, så jeg vil ikke engang begynde, at genfortælle handlingen her. Men har du endnu ikke læst/hørt bogen kan jeg kun anbefale den VARMT!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar