torsdag den 24. april 2008

Hasholt, Alt godt fra haven


Denne dejlige haveinspirationsbog er havnet i min postkasse, og den er en sand fornøjelse af haveaktiviteter og inspiration. Jeg tager den slags bøger frem når jeg er gået i stå, og haven ligner et vildnis.
At den så giver mig dårlig samvittighed er jo egentlig min egen fejl, og jeg bliver død misundelig når jeg læser om folk, som bare har det der overskud og den ild der skal til, at få alting og mere til ud af haven. Men mine personlige følelser skal ikke gøre denne bog uret, for der er haveråd til alle, og det er ikke om indretning og fine spadehakkede kanter, men derimod alt det gode man kan gøre og dyrke i have, og ikke mindst hvad man kan udrette i køkkenet når man skal udnytte afgrøderne.
Altså, alt i alt synes jeg det er en fed bog, med masser af inspiration.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar