fredag den 2. maj 2008

Divya Das og Manu Sareen, Vores indiske køkken


ARghhhhh jeg giver mig. Havde ellers tænkt, at jeg KUN ville anmelde bøger fra "eget" forlag, nemlig Gyldendal, mest fordi langt hovedparten af de bøger jeg læser er herfra (indlysende), men også for at være loyal overfor min arbejdsplads. MEEEN nu er det sådan, at jeg er kommet i besiddelse af ovenstående fantastiske nye indiske kogebog, og jeg har verdens største bløde plet for det indiske køkken - og vi har ikke selv en indisk kogebog på Gyldendal p.t!!! HIIINT!!!(Jeg sagde jo, at det manglede...!!)
Og ikke nok med, at denne er kommet på Lindhardt og Ringhof, og jeg har fået et eksemplar, den er også både indbydende og god - (damn!).
Så her er min ydmyge tak til Susanne for bogen, og ih hvor jeg glæder mig til at lave ret efter ret af spicy Curry retter efter den.

uhmmm...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar